Projekt u 2. c
Autor: DANIJELA SELAK, 28. 10. 2022.
U sklopu projekta POSEBNA ZANIMANJA OKO NAS odjel 2.c započeo je s prvom radionicom i prezentacijom o zanimanju šumara. Gospođa Kristina Ivković, dipl. ing. šumarstva, majka je učenice Tamare. Ona nam je predstavila svoje zanimanje jer u sklopu projekta želimo predstaviti zanimanja roditelja 2.c odjela. Radionica i predstavljanje trajalo je dva školska sata, a nama je vrijeme jako brzo proletjelo jer je sve bilo poučno i zanimljivo. Cilj radionice bio je predstaviti jednog šumara učenicima. Šumar ne hoda šumom samo sa sjekirom i pilom. On mora poznavati drveće, životinje i biljke, mora se snalaziti u šumi, brinuti o životinjama ( npr. zimi im nositi hranu), a za svako posječeno stablo mora posaditi novo. Aktivnosti su bile različite: od traženja blaga (jer svaki pravi šumar mora se dobro snalaziti na karti), prepoznavanja raznih biljaka i životinja do susreta s pravim kljovama divlje svinje i rogova jelena koje su učenici imali priliku držati uu rukama. Ponovili smo sve što i mi znamo o šumama, ali i naučili puno toga novog o zanimanju šumara i njegovu veliku važnost. Po završetku našeg druženja i upoznavanja sa zanimanjem šumara, učenici su, kao što to i pravi šumari rade, zasadili stablo u školskom dvorištu te na taj način učinili mali korak za očuvanje i zaštitu prirode. Kako je to bilo, dočarat ćemo vam fotografijama. Valentina Ručnov, učiteljica RN
Projekt u 2. c
Autor: DANIJELA SELAK, 28. 10. 2022.
U sklopu projekta POSEBNA ZANIMANJA OKO NAS odjel 2.c započeo je s prvom radionicom i prezentacijom o zanimanju šumara. Gospođa Kristina Ivković, dipl. ing. šumarstva, majka je učenice Tamare. Ona nam je predstavila svoje zanimanje jer u sklopu projekta želimo predstaviti zanimanja roditelja 2.c odjela. Radionica i predstavljanje trajalo je dva školska sata, a nama je vrijeme jako brzo proletjelo jer je sve bilo poučno i zanimljivo. Cilj radionice bio je predstaviti jednog šumara učenicima. Šumar ne hoda šumom samo sa sjekirom i pilom. On mora poznavati drveće, životinje i biljke, mora se snalaziti u šumi, brinuti o životinjama ( npr. zimi im nositi hranu), a za svako posječeno stablo mora posaditi novo. Aktivnosti su bile različite: od traženja blaga (jer svaki pravi šumar mora se dobro snalaziti na karti), prepoznavanja raznih biljaka i životinja do susreta s pravim kljovama divlje svinje i rogova jelena koje su učenici imali priliku držati uu rukama. Ponovili smo sve što i mi znamo o šumama, ali i naučili puno toga novog o zanimanju šumara i njegovu veliku važnost. Po završetku našeg druženja i upoznavanja sa zanimanjem šumara, učenici su, kao što to i pravi šumari rade, zasadili stablo u školskom dvorištu te na taj način učinili mali korak za očuvanje i zaštitu prirode. Kako je to bilo, dočarat ćemo vam fotografijama. Valentina Ručnov, učiteljica RN
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dnevni tisak |
Informatika |