2014-09-09 20:49:00 Elementi i mjerila za ocjenjivanje vladanja učenika 1. Odnos prema radu UZORNO DOBRO LOŠE-redovito pohađa nastavu -odgovoran odnos prema radu -poštuje dogovorena pravila -redovito nosi potreban pribor za rad i boravak u šk. -prihvaća odgovornost za svoje postupke -pohađa nastavu uz poneki izostanak -prosječno svladava gradivo -postavljena pravila uglavnom poštuje -uglavnom nosi pribor i opremu -ponekad ne prepoznaje odgovornost -neredovito pohađa nastavu -neodgovoran odnos prema radu -ne poštuje dogovorena pravila -u pravilu ne donosi pribor -ne prihvaća odgovornost
2. Odnos prema učenicima UZORNO DOBRO LOŠE-prijateljski odnos, pomaže drugima -uljudno komunicira -tolerantan, nenasilno rješava konflikte -aktivno surađuje u timskom radu -poštuje tuđa prava i pravo na različitost -iskren je u otkrivanju počinitelja incidenta-treba poticaj za prijateljski odnos i pomaganje -ponekad vrijeđa, ismijava, psuje -ponekad izaziva sukobe -u timskom radu surađuje na poticaj -uglavnom poštuje tuđa prava -ponekad je spreman prebaciti krivicu na druge-učestalo ometa druge učenike -često ugrožava, vrijeđa, psuje, nameće svoju volju -učestalo izaziva sukobe, netolerantan -ne poštuje pravila timskog rada -ne poštuje tuđa prava -ne surađuje u otkrivanju incidenta
3. Odnos prema učiteljima i drugim djelatnicima UZORNO DOBRO LOŠE-ponaša se kulturno-prema svima -uljuđeno komunicira sa svim djelatnicima škole -izvršava postavljene zadatke-ponekad se ne ponaša kulturno -ponekad i prema ponekima iskazuje neuvažavanje -ponekad ne izvrši tražene zadatke-učestalo se ponaša nekulturno -ne uvažava niti poštuje učitelje i teh. osoblje -ne izvršava zadatke pretpostavljeni
4. Odnos prema imovini škole te društvenom i prirodnom okruženju UZORNO DOBRO LOŠE-čuva imovinu -doprinosi ugledu Škole -poštuje zabranu nošenja nedozvoljenih sredstava -društveno je i ekološki osviješten -svojim postupcima daje pozitivan primjer drugima-uglavnom čuva imovinu -ponekad ponašanjem narušava ugled Škole -djelomično poštuje zabranu nošenja nedozvoljenog -na poticaj iskazuje ekološku osviještenost -ne potiče ostale na pozitivne aktivnosti-učestalo uništava imovinu -narušava ugled škole gotovu u svim prigodama -krši zabranu unošenja nedozvoljenih sredstava -neosviješten društveno i ekološki -svojim postupcima daje loš primjer
|
Osnovna škola Braća Ribar Sisak |