Sedmaši otkrivali kulturno-povijesnu, prirodnu i gastronomsku baštinu samoborskog kraja
Autor: DANIJELA SELAK, 21. 6. 2021.
U srijedu 16.6.2021. u okviru nastave Građanskog odgoja i obrazovanja posjetili smo Samobor te uživali u brojnim atrakcijama koje ovaj grad nudi. Samoborski muzej nam je otvorio vrata svog stalnog postava te su učenici imali priliku utvrditi gradivo iz mnogih predmeta kao i naučiti nešto novo. Posebnu pozornost pokazali su za noviju povijest i Ilirski pokret kroz lik i djelo Ferde Livadića, Stanka Vraza, Ljudevita Gaja i drugih. Nakon razgleda muzeja i etno kuće udobno se smjestivši u dubokom hladu, pružila im se mogućnost da riješe dvije vrste radnih listića (u kojima su kreirana pitanja i zadaci koji potiču neformalno učenje i kreativnost) budu potaknuti na kritičko razmišljanje. Većina zadataka odnosila se na zamišljeni život iliraca u 21. stoljeću te njihove životne stavove i preferencije (npr. koju bi vrstu glazbe danas slušali ili imali na svojim mobitelima, kojim aplikacijama bi se služili i sl.), paralelno promišljanje o temi Ilirskog preporoda kroz „Šest mislećih šešira“, nastavak pisanja ljubavne poezije po uzoru na Stanka Vraza, akronime u hrvatskom jeziku i sl. Potok Gradna s brojnim pješačkim mostovima daje mjestu epitet „male Venecije“, a šuma daje osvježavajuću notu i mir svakom posjetitelju. Uz bistri potok Gradna, okružen šumom, livadom i manjim igralištem smjestio se park Vugriščak na kojem su se učenici osvježili i opustili. Naš kulturni ruksak dopunili smo posjetom Galeriji Prica u godini kada se obilježava 105. godina od slikarevog rođenja. Pizzerija i slastičarna dale su poseban gastronomski pečat kojime smo zaokružili cjeloviti identitet o mjestu. Jasminka Vidović Buinac, prof.
Sedmaši otkrivali kulturno-povijesnu, prirodnu i gastronomsku baštinu samoborskog kraja
Autor: DANIJELA SELAK, 21. 6. 2021.
U srijedu 16.6.2021. u okviru nastave Građanskog odgoja i obrazovanja posjetili smo Samobor te uživali u brojnim atrakcijama koje ovaj grad nudi. Samoborski muzej nam je otvorio vrata svog stalnog postava te su učenici imali priliku utvrditi gradivo iz mnogih predmeta kao i naučiti nešto novo. Posebnu pozornost pokazali su za noviju povijest i Ilirski pokret kroz lik i djelo Ferde Livadića, Stanka Vraza, Ljudevita Gaja i drugih. Nakon razgleda muzeja i etno kuće udobno se smjestivši u dubokom hladu, pružila im se mogućnost da riješe dvije vrste radnih listića (u kojima su kreirana pitanja i zadaci koji potiču neformalno učenje i kreativnost) budu potaknuti na kritičko razmišljanje. Većina zadataka odnosila se na zamišljeni život iliraca u 21. stoljeću te njihove životne stavove i preferencije (npr. koju bi vrstu glazbe danas slušali ili imali na svojim mobitelima, kojim aplikacijama bi se služili i sl.), paralelno promišljanje o temi Ilirskog preporoda kroz „Šest mislećih šešira“, nastavak pisanja ljubavne poezije po uzoru na Stanka Vraza, akronime u hrvatskom jeziku i sl. Potok Gradna s brojnim pješačkim mostovima daje mjestu epitet „male Venecije“, a šuma daje osvježavajuću notu i mir svakom posjetitelju. Uz bistri potok Gradna, okružen šumom, livadom i manjim igralištem smjestio se park Vugriščak na kojem su se učenici osvježili i opustili. Naš kulturni ruksak dopunili smo posjetom Galeriji Prica u godini kada se obilježava 105. godina od slikarevog rođenja. Pizzerija i slastičarna dale su poseban gastronomski pečat kojime smo zaokružili cjeloviti identitet o mjestu. Jasminka Vidović Buinac, prof.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dnevni tisak |
Informatika |