Međunarodni dan nenasilja
Autor: Ivan Koreny, 28. 10. 2015.
Dana 2. listopada 2015. godine povodom Međunarodnog dana nenasilja u Područnoj školi Žabno održane su radionice za razvoj komunikacije i učenja mirnog rješavanja sukoba. Radionice su održane pomoću biblioterapijskog pristupa koji uključuje čitanje i interpretiranje priče. Učenici su kroz radionice učili o važnosti razgovora i mirnog rješavanja sukoba kroz dvije priče: "Dvoboj u košari za otpatke " i "Tražili miševi pravdu" Ante Gardaša. Nakon pročitane priče učenici su istu interpretirali, a potom crtali segment priče po odabiru te svoje crteže predstavili. Voditeljica radionica bila je magistar sociologije Daša Poredoš Lavor i volonteri Građanske inicijative “Moj grad Sisak”. Susret podrške dio je projekta “Susreti podrške informiranja - putevi za stvaranje povjerenja i suživota u zajednici”. Mirjana Kraker, PŠ Žabno
Međunarodni dan nenasilja
Autor: Ivan Koreny, 28. 10. 2015.
Dana 2. listopada 2015. godine povodom Međunarodnog dana nenasilja u Područnoj školi Žabno održane su radionice za razvoj komunikacije i učenja mirnog rješavanja sukoba. Radionice su održane pomoću biblioterapijskog pristupa koji uključuje čitanje i interpretiranje priče. Učenici su kroz radionice učili o važnosti razgovora i mirnog rješavanja sukoba kroz dvije priče: "Dvoboj u košari za otpatke " i "Tražili miševi pravdu" Ante Gardaša. Nakon pročitane priče učenici su istu interpretirali, a potom crtali segment priče po odabiru te svoje crteže predstavili. Voditeljica radionica bila je magistar sociologije Daša Poredoš Lavor i volonteri Građanske inicijative “Moj grad Sisak”. Susret podrške dio je projekta “Susreti podrške informiranja - putevi za stvaranje povjerenja i suživota u zajednici”. Mirjana Kraker, PŠ Žabno
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dnevni tisak |
Informatika |