Elementi i mjerila za ocjenjivanje vladanja učenika
Autor: Ivan Koreny, 9. 9. 2014.
1. Odnos prema radu
UZORNO | DOBRO | LOŠE |
-redovito pohađa nastavu -odgovoran odnos prema radu -poštuje dogovorena pravila -redovito nosi potreban pribor za rad i boravak u šk. -prihvaća odgovornost za svoje postupke |
-pohađa nastavu uz poneki izostanak -prosječno svladava gradivo -postavljena pravila uglavnom poštuje -uglavnom nosi pribor i opremu -ponekad ne prepoznaje odgovornost |
-neredovito pohađa nastavu -neodgovoran odnos prema radu -ne poštuje dogovorena pravila -u pravilu ne donosi pribor -ne prihvaća odgovornost |
2. Odnos prema učenicima
UZORNO | DOBRO | LOŠE |
-prijateljski odnos, pomaže drugima -uljudno komunicira -tolerantan, nenasilno rješava konflikte -aktivno surađuje u timskom radu -poštuje tuđa prava i pravo na različitost -iskren je u otkrivanju počinitelja incidenta |
-treba poticaj za prijateljski odnos i pomaganje -ponekad vrijeđa, ismijava, psuje -ponekad izaziva sukobe -u timskom radu surađuje na poticaj -uglavnom poštuje tuđa prava -ponekad je spreman prebaciti krivicu na druge |
-učestalo ometa druge učenike -često ugrožava, vrijeđa, psuje, nameće svoju volju -učestalo izaziva sukobe, netolerantan -ne poštuje pravila timskog rada -ne poštuje tuđa prava -ne surađuje u otkrivanju incidenta |
3. Odnos prema učiteljima i drugim djelatnicima
UZORNO | DOBRO | LOŠE |
-ponaša se kulturno-prema svima -uljuđeno komunicira sa svim djelatnicima škole -izvršava postavljene zadatke |
-ponekad se ne ponaša kulturno -ponekad i prema ponekima iskazuje neuvažavanje -ponekad ne izvrši tražene zadatke |
-učestalo se ponaša nekulturno -ne uvažava niti poštuje učitelje i teh. osoblje -ne izvršava zadatke pretpostavljeni |
4. Odnos prema imovini škole te društvenom i prirodnom okruženju
UZORNO | DOBRO | LOŠE |
-čuva imovinu -doprinosi ugledu Škole -poštuje zabranu nošenja nedozvoljenih sredstava -društveno je i ekološki osviješten -svojim postupcima daje pozitivan primjer drugima |
-uglavnom čuva imovinu -ponekad ponašanjem narušava ugled Škole -djelomično poštuje zabranu nošenja nedozvoljenog -na poticaj iskazuje ekološku osviještenost -ne potiče ostale na pozitivne aktivnosti |
-učestalo uništava imovinu -narušava ugled škole gotovu u svim prigodama -krši zabranu unošenja nedozvoljenih sredstava -neosviješten društveno i ekološki -svojim postupcima daje loš primjer |
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dnevni tisak |
Informatika |